Przejdź do stopki

Uchwały 2024 r.

Treść

Uchwała Nr II/5/24
Rady Miejskiej w Miejskiej Górce

z dnia 16 maja 2024 r.

w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Miejskiej Górce oraz  wyboru jej  przewodniczącego

Na podstawie art. 18b ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609) w związku z § 107 ust. 2 uchwały Nr XXXVI/199/18 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 6 września 2018 roku w sprawie Statutu Gminy Miejska Górka (Dz. U. Województwa Wielkopolskiego z 2018 r., poz. 7131) uchwala się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Miejskiej Górce w składzie:

1) Łukasz Gil;

2) Justyna Kokocińska;

3) Lucyna Maćkowiak;

4) Waldemar Niedźwiecki;

5) Monika Ratajczak;

6) Monika Szydłowska.

§ 2. Na funkcję Przewodniczącej Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Miejskiej Górce wybiera się Monikę Ratajczak.

§ 3. Zasady i tryb pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji określa Statut Gminy.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej


/-/ Zdzisław Goliński

 

 

 

Uzasadnienie

Zgodnie z art. 18b ust. 1 stawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609) oraz § 107 ust. 2 uchwały Nr XXXVI/199/18 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 6 września 2018 roku w sprawie Statutu Gminy Miejska Górka (Dz. U. Województwa Wielkopolskiego z 2018 r., poz. 7131) rada gminy powołuje komisję skarg, wniosków i petycji oraz wybiera przewodniczącego komisji.

W związku z powyższym, podjęcie uchwały uznaje się za zasadne.

Pliki do pobrania

Uchwała Nr II/5/24 245.96 KB
Uchwała Nr II/5/24 10.97 KB